|
Skademeldingar på elevar skal registrerast i WebSak. Vi har ein saksbehandlar som har ansvar for å saksbehandle alle skademeldingar. Vi har malsak for Skada elev. Denne er knytt til arkivdel for Elev og sakstype for Elevsaker. Arkivsaka er ikkje offentleg. Klassering er fødselsnummer, namn og K-kode. |
|